Gastvrijheid

Alle cursussen die SHO aanbiedt kunnen ook Incompany op maat worden georganiseerd. Het grote voordeel van een Incompany Training is dat deze exact wordt afgestemd op uw specifieke bedrijfssituatie en wensen.

Gastvrijheidstraining
Waarom komen sommige gasten wel terug en anderen niet? De gast is in jouw optiek koning, maar ervaart de gast of klant dat ook zo? Heeft dit te maken met hoe de medewerkers overkomen bij gasten of hun klanten? Hoe ze omgaan met een klacht? Of hoe de medewerkers reageren op lastige gasten?
Tijdens de korte praktijkgerichte cursus Gastvrijheid raken de medewerkers vertrouwd met alle aspecten van gastvrijheid. Dankzij aansprekende voorbeelden en oefeningen leren de medewerkers meer klantgericht te werk te gaan en verstaat iedereen na afloop hetzelfde onder de term 'Gastvrijheid'. Sterker nog: ze stralen het uit! Dit is niet alleen op de Horeca van toepassing, in alle vormen van klantencontact en dienstverlening is het belangrijk gastvrij te zijn.

Maatwerk / Incompany cursus aanvragen