Hoe onredelijk een klant of gast soms ook lijkt te zijn, het is de kunst rustig te blijven en geweldloos te communiceren. In deze training leert u op een persoonlijke en professionele manier te reageren en handelen in lastige situaties. U maakt na de training anders gebruik van de in uzelf aanwezige kwaliteiten.
Onderwerpen die tijdens de training aan bod komen, zijn:
“De Incompany training Geweldloos Communiceren heeft mij geholpen bij het voeren van lastige gesprekken. Zowel met klanten en collega’s als tijdens botsingen in mijn privéleven.”
Doelgroep | Iedereen die meer uit zichzelf wil halen of moeite heeft met lastige gesprekken |
Toelatingseisen | Geen specifieke vooropleiding vereist |
Examen | Toetsing door middel van gespreksmodellen en rollenspellen |
Diploma/certificering | Certificaat Geweldloos Communiceren |
Cursusduur | 7 lesuren, naar eigen wens in te plannen |
Cursusgeld | Bel voor actuele prijzen naar onze afdeling Incompany of stuur ons een e-mailbericht voor een vrijblijvende offerte |
Geldigheid | Het is wenselijk om de training na een aantal jaar te herhalen om de kennis up-to-date te houden |
Extra | Deze training wordt alleen als Incompany training aangeboden |
SHO verzorgt maandelijks op ruim 50 locaties verspreid door heel Nederland cursussen. De cursuslocaties zijn ingedeeld in verschillende regio's. Er is dus altijd een locatie voor je in de buurt. Bekijk het locatieoverzicht.
Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.
Blijf op de hoogte met onze maandelijkse nieuwsbrief.