Waarom komen sommige gasten wel terug en anderen niet? De gast is in jouw optiek koning, maar ervaart de gast dat ook zo? Heeft dit te maken met hoe je medewerkers overkomen bij gasten? Hoe ze omgaan met een klacht? Of hoe je medewerkers reageren op lastige gasten?
Je raakt vertrouwd met alle aspecten van gastvrijheid. Dankzij aansprekende voorbeelden en oefeningen leren je medewerkers meer klantgericht te werk te gaan en verstaat iedereen na afloop hetzelfde onder de term ‘Gastvrijheid’. Sterker nog: al je medewerkers stralen het uit!
Tijdens de Masterclass Gastvrijheid komen de volgende onderwerpen aan bod:
Doelgroep | Iedereen die contact heeft met gasten en/of klanten in cafés, cateringbedrijven, hotels, restaurants, sportkantines en zorginstellingen |
Toelatingseisen | Geen vooropleiding nodig |
Examen | Geen examen, je kennis en je vaardigheden worden getraind en verder ontwikkeld |
Diploma/certificering | SHO Certificaat Gastvrijheid |
Cursusduur | Eén lesdag van 09.00 uur tot 17.00 uur |
Cursusgeld | € 249,00 inclusief lesmateriaal, certificering en dagarrangement, exclusief btw |
Geldigheid | Het is wenselijk om de cursus na een aantal jaar te herhalen om je kennis up-to-date te houden |
SHO verzorgt maandelijks op ruim 50 locaties verspreid door heel Nederland cursussen. De cursuslocaties zijn ingedeeld in verschillende regio's. Er is dus altijd een locatie voor je in de buurt. Bekijk het locatieoverzicht.
Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies.
Blijf op de hoogte met onze maandelijkse nieuwsbrief.