Nieuw: Cursus Horecaportier met SVH examendag
Wil jij graag als horecaportier aan de slag in een discotheek, café, bar, nachtclub, restaurant of hotel? Volg dan de cursus Horecaportier bij Stichting Horeca Onderwijs inclusief SVH examens!
Wil jij graag als horecaportier aan de slag in een discotheek, café, bar, nachtclub, restaurant of hotel? Volg dan de cursus Horecaportier bij Stichting Horeca Onderwijs inclusief SVH examens!
Op 28 oktober 1983 verscheen er in de krant een advertentie waarin horecadocenten werden gezocht. Deze advertentie trok de aandacht van André Pols. Hij besloot zich te gaan richten op het aanbieden van horecaopleidingen.
Eigenaar van Stichting Horeca Onderwijs (SHO) en Stichting Bedrijfshulpverlening Nederland (SBN), André Pols, heeft Carolien Tollenaar per 1 januari 2018 benoemd als algemeen directeur.
Onze winnaar van de Horecava winactie is bekend. Gefeliciteerd Sharon van den Doel met het HACCP-Allergenen pakket.
Op de Horecava in Amsterdam hebben wij de SVH erkenning voor de vernieuwde opleidingen Leermeester, Horecaportier en Social Responsibility ontvangen.
In dit artikel wijzen wij u op de brandrisico’s die verschillende kerstversieringen met zich meebrengen. Lees hoe u hier op een veilige manier mee om kunt gaan om ongelukken en brand zoveel mogelijk te voorkomen.FeestversieringNog altijd is veel feestversiering snel brandbaar.
Het SVH Diploma Sociale Hygiëne is essentieel, want zonder dit diploma wordt er geen Drank- en Horecavergunning afgegeven. Er werken echter mensen in horecabedrijven met diploma's die door een wetswijziging in 2015 zijn vervallen.
Stichting Horeca Onderwijs (SHO) vaart een nieuwe koers. Met de nieuwe adjunct-directeur Carolien Tollenaar aan het roer gaat het opleidingsinstituut horecaondernemers en -medewerkers in Nederland zoveel meer bieden dan alleen het benodigde papiertje.
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) is bezig met een kaart waarop de actuele resultaten van inspecties in de horeca te zien zijn. Vooralsnog zijn alleen de gelegenheden die in Den Haag en Utrecht bezocht zijn zichtbaar.
Vriendelijke bediening, lekker eten, ruime tafels en korte wachttijden, dat is waar gasten van houden in de horeca. Iemand die zich gastvrij ontvangen voelt, komt zeker weer terug in je restaurant. Elke medewerker moet volledig gefocust zijn op de gasten. Dit start zodra je gasten binnenkomen
Het nieuwe Register Sociale Hygiëne gaat pas vanaf 1 juli 2023 open. U kunt nu nog niet inloggen voor herregistratie. Voor meer informatie klik hier.